EsRaSeNol 39+2 hamileyim az ince biaranda idrar yapar gibi sıvı geldi ama sdece iç camasirim islandi sizce suyum mu geldi doktora gitmeli miyim 🤔🤔🤔🤔 ilk hamileligim
Ades EsRaSeNol canım ben 38+3 üm banada oluyor sadece çamaşırım ıslanıyor.Doktoruma sordum suyun geldiğinde idrar veya akıntıya benzemez bacak arandan akar dedi
Clover EsRaSeNol evet Muhtemelen dogru hastaneye.. hasi hayirlisi. Saglikla kucagina alasin insallah🍀😍
Bihilal EsRaSeNol benimde ilk gebeliğimde suyumu doktor patlatmıştı ama baya bi akmıştı yani üstümde pijama olsa kesin ıslanır paçalarımdan akardı bilemedim yani şimdi sizinkini 🤔
Duzenliozkan12 Benimde öyle oldu suyum gelmiş hiçte bacaklarimdan falan akmadi 35 haftamdydm direk sezeryana aldılar
Ilkgozagrimiz EsRaSeNol yanu bence bu su gelme olayi kisiden kisiye degisir sizinde zamaniniz gelmis bnce gidin bi doktorunuza
Ruyaaa Su gelme olayi kisiden kisiye degisiyor sizinti seklinde yavas yavasda gelebiliyor hastaneye gidin bisey kaybetmezsiniz bakarlar suyunuzmu diye.. hayirli dogumlar
sudamlasi EsRaSeNol su azar azar da gelir bi anda hepside gelebilir doğumun gelmiş zaten bence direk hastaneye gidin hayırlı doğumlar🙏🏻