Yok sıkıntı olmaz , asıl çok erken gitmemen gerekiyormuş , erken gidince kalp atışını duyamazsın öyle olunca boş gebelikmi acaba diye sitrese girceksin , benimki öyle oldu 5 haftada doktora gittik sonra 7+3 te duyduk o zamana kadar içimde bir korku vardı