Sblut23 Kızlar sezeryan doğum yaptım bugün 5. Günüm dikişim iyileşti ama bir köşesinde hafif şişlik var böyle sivilce çıkmış gibi etim şişmiş çok küçük birazcık sızlıyor acaba neden ? Ameliyattan çıktığım da sadece o kısım çok ağırıyordu
esmer3 Sblut23 enfeksiyon kapmış olabilir doktora gösterin pansuman önerir büyük ihtimal ama mutlaka gösterin orayı
Barlas_mom Sblut23 Canım daha doğum yapmadım ama ablam da da öyleydi doktor dikiş düğümümü ne attım demişti oraya zamanla geçiyor. Ama daha bilgili olan biri vardır yazarlar şimdi üstte kalsın. Veya doktor muayenesin de de doktorun söyler zaten 🙏🏼☺️
Sblut23 esmer3 pansuman yapıyorum her gün 2 tane de krem verdi onu sürüyorum çarşamba gidicem öyle korkuyorum tekrar dikiş atar diye canım çok az
Sblut23 Barlas_mom çarşamba gidicem sormuştum dedi ki açılma olmasın diye uçları 2 kere diktim demişti ama sadece sağ kısmim böyle korkuyorum tekrar dikiş atar diye
Barlas_mom Sblut23 Daha 5 gün olmuş canım bence düğüm kısmı olduğu için öyle 2 hafta içinde daha çok toparlıyor insan korkma inşallah kötü birşey yoktur 🙏🏼☺️ Numarası varsa doktorun fotoğrafını çekip at istersen yardımcı olur muhakkak