Hiç anlamıyorum bu sonuçlardan inşallah sağlıklıdır bebişiniz , herkesin bebişi sağlıklı olsun inşallah.. ve bu testler beni çok tedirgin ediyo. Gereksiz yere stres oluyoruz gibi geliyo. Ben de haftaya yaptırıcam 2 li test. Ve ödüm patlıyor. Yaptırmasam mı aadexe ulteasondan burun kemiği ve enseye baktırsam yeterli olur mu diyorum kendi kendime