Selamlar.. herkese mutlu huzurlu sağlıklı yıllar dilerim öncelikle. 11+3 günlük hamileyim ve kovid oldum. Bugün 6. Günüm. Genel halimde bi sıkıntı yok şükür. Sadece aşırı halsizlik var ellerim kollarım kalkmıyo. Korkuyorum bebeğe bişey olursa diye. Dün eşim de pozitif çıktı o da iyi çok şükür. Ama dediğim gibi içim içimi yiyo. Var mı hamileyken kovid geçiren içimi rahatlatabilecek biri