Bi tanidigimda kisk vardi duzensiz adet oluyordu ornegin 2 ayda bir leke seklinde olup bi kac ay olmuyordu
bu sebepten doktorlarda cocugun olmaz diyordu. gordugu lekenme sonra sogan kuru denedi 2 ay duzenli adet oldu 3uncu ayinda adeti kesildi yine duzensizlik oldugunu dusundu boşladi hamilelik belirtileride yasamiyordu adetsizligi 3uncu ayini bulunca esinin israriyla evde gebelik testi yaptirdi teste gebe oldugunu ogrendi ama hastaligindan dolayi testin yanlis oldugunu dusunup tekrar test yaptirdi kan testi verdi ve cocugun 3 aylik oldugunu ogrendi ve suan 7.inci ayda. Bende suan beklemedeyim bu ayda coxuk olmazsa sogan kurunu denicem ki sogan kuru kullanim sekline gore bircok seye deva. Ornegin ablamin rahminden parca alincakti 15gun sonrasina randevu verildi bu esnada 15gun boyunca sabah ac karna sogan kuru denedi 15.gunde gitti hastaneye tekrar muayene yapildi doktor parca alinmasina gerek yok ne kullandin dedi ablamda sogan kurunu dedi