Happy_001 aynen öyle fakat bir doktor bana çok kilolu 3 hafta önde sezeryanla almamız lazım yoksa seni çok zorlar ilk gebeliğin falan diyip beni biraz yıpratmıştı ondan sonra doktorumu değiştirdim ve bana şimdi ki doktorum 3 hafta değil 2 hafta fazla gelişmiş o da aman aman birşey değil gayet normal üstelik suyu ve sağlığı gayet yerinde doğum pozisyonunu da almış dedi rahatladım neyse ki🤗