Kızlar gidip oldum vala şuan bi sıkıntı yok gbi inşallah olmazda eger iyi olacsksak kovid gecirnekten iyidir diye düşünuyorum çünkü hamileligimde 3 aylık ken kovid gecirdim ve baya kotu oldum inşallah artık bi sıkıtı cıkmaz bence de yapılması taraftarıyım