Hayal95 benimde ultrasyonda temiz çikiyor. Hormonlarim bile o kadar guzeldi ki. Gecen sene altan ultrason ile bakildi. O zamn soylemisti doktor.amh tesrinide tüpbebek merkezinde yaptırmıştım. Ordakı doktorum şey dedi bagzen hormonlarda ve yumurtaliklarda bir şey gözükmedende pkoya raslaya biliriz dedi.