Nazlimom yani kullanırım diyorsan ben az kullanılmış dolaptan aldım ahşap normalde 480 TL ben 180 e aldım ordan çok güzelleri var bebekler sevmiyor kullanmıyorlar satıyorlar yarı fiyatına tabi istersen kılıfları çıkarılıp yıkananlardan tercih ettim ben istersen bak ☺️