Tugbakocakkk Nravc mudale edicek bi durum yoktu gelişmemiş yoktu sonucta yapıcak bi tedavisi yokmuş protez eli kullanamaz dediler doktor bide 3 yasinda daha cok kücük ama çok şukür daha kötüsü olmadı nazar boncuğumuz bizim o
BuSsraaaa 14 haftalıkken öğrendım ertesi gün perinatolojıye yönlendırdıler ondada bebekten uzakta oldugunu söyledır 5.aydan sonra zarar vermıcegını söyledı doktor 14 unde tekrar kontrole gidicem perinatolojıye ınsallah bi sıkıntı yoktur