Hiranurr00 gobeginde kas dokusu nekadar saglamsa, bebeginin tekmelerini okadar az hissedersin, kas dokusu bu tekmeleri yumusatir…
Ve yag da ayni sekilde…
Yagdan ve kastan yoksun bir gonegin olsaydi, sosyal medylalrda gordugun gibi, karnin bir o yana bir buyana bebegin hareketlerini gozlerinle gorebilrdin…
Bu endise edilecek bisey degil…