Merhaba arkadaşlar 31 haftalık hamileyim bı kaç haftadır terleme vardı ama son bı haftadir felaket terliyorum geceleri uyuyamıyorum garip bir şekilde terlerken üşüyorum da özellikle yüz çevrem ve göğüs kısımlarım inanın o kadar daraldim ki anlatamam psikolojim altüst olmuş durumda bu durum diğer bütün ağrılarımın onune geçti hiç bir şey yapamayınca oturup ağlıyorum artık bu durumu aranızda yaşayan oldu mu acaba yoksa bı sıkıntı mı var ona göre doktora gorunucem çünkü bana hiç normal gelmiyo