Pazartesi 6157 değerle hamile olduğumu öğrendim ve keseyi gördük gayet düzgündü salı günü laboratuvar farkı yüzünden aynı yerde beta verdim sabah 7278 çıktı aynı gün akşam ise 6879 çıktı perşembe akşamı ise 48 saat olmamıştı daha bu sefer beta değerim 9475 çıktı böyle bir şey yaşayan varmı sağlıklı bir gebelik olurmu yardımcı olurmusunuz?