Kızlar normal doğumdan sonra hangi korseyi kullandınız memnun kaldınız mi? ben sezaryen korsesi diye satılan sadece göbek kısmına sarılan korse (owli) almıştım ama normal doğum olunca onu iade ettim. normal doğum sonrası korse kullananlardan yardım bekliyorum 🥰