Merryy44 Evet ayni seyi bende istedim anesteziden banada sakinlestiric vermiyoruz dedi. Bende genel istemedigim icin gerekiyorsa arkada korkudan cildirsamda oglum dogana kadar sesimi cikarmicam. Genelden cok korkuyorum. En kötüsü bebegim cikana kaadr bebek hemsiresinden yardim isteyecegim, beni sakinlestir birsey soyle oyala muzik ac gibi ,😊 bi arkadasim gecen hafta spinal sezeryan oldu panik oldum bayiltacaklardi kendimi sakinlestirdim. Bebek ciktiktan sonrada bu kadar miydi dedim diyor. Korkma zor degil diyor ama can tatli iste
Sanada hayirli dogumlar canim.