Bugün kontrole gittim benim tembel kızim keyfi yerinde. Ne sancı var ne ağrı. Doktor gidiyorsun geliyorsun aynı dedi. 7ocak tarihine kadar gelmezse 7ocak sabahı yatışın yapılır suni sancı denicez dedi . Bende suni sancidan korkuyordum Allah biliyor. Çevremde suni sancı almaktansa sezeryan olsaydım diyen çok. Doktorum da hep normal doğumu destekleyen biri. En son çare sezeryan dedi. Suni sancidan korkmalı miyim ne kadar sürüyor nasıl veriliyor kafamda deli sorular