Arkadaşlar çatlatma iğnesi oldum ve 5gun gecikmem var kan değerim ise 1,5gun önce 26,9 du hamileyim büyük bir ihtimalle pazartesi yine yaptrcam yükselme olursa kesinleşecek benim akıntım çok fazla oluyo sarı ve beyaz renkte korkmam gerekiyomu? Bide neden oluyo bilgisi olan varmı