Halide_70 Birkaç gün önce giydiğim çamaşırımda bugün farklı farklı yerlerde sarı sarı noktalar gördüm. Bazen sızıntı, akıntı bir şeyler hissetmiştim ama bakmamıştım hiç. 27+2′deyiz erken değildir değil mi? Sağ göğsümden gelmiş sanırım.
Tgbpoyraz Halide_70 ilk gebeliğimde son aylarda gelmişti şimdi ikinciye hamileyim 3 aylıkken gelmeye başladı benimde
Halide_70 Busraferdi7 mümkün olduğunca hiç ellemiyorum. Aslında biraz da sevindim, yavrularım için hazırlanıyorum diye. 🤗🤗
Halide_70 Tgbpoyraz aaaa bu daha da erken. Çok akmaz umarım da 9. Aya kalır. 🙈 Benim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum ne zaman başlar eder.
PrensesAnnesi4 Benim ilk gebeligimde 7 aydan sonra hep geliyordu dogum yaptim iki gogsumden oyle sut geliyordu ki gunluk 3 kere ustumu degistiriyordum taaa kii birsey yasayip strese girip bir gogsumde sut kesilene kadar digerindende zaten pek gelmiyordu mamaya baslamistim simdi yine hamileyim 36 haftadayim uc dort kere nohut tanesi kadar akmistir 😔 acaba sutum olmayacakmi bilgisi olan varmi