Adairem Doğumdan sora kanamalarınız ıcın hasta külodumu kullandınız yoksa lohusa pedimi memnun kaldıysanınz bı marka varsa yazarsanız cok sevınırım🤗
yakamoz Canped kulot hasta bezi kullandim ve çok rahat ettim. Zaten ilk 3 gunden sonra ped yeterli oluyor🙊