Gamze1744 Arkadaşlar 6 gün önce sezaryen doğum yaptım ama göğüs uçlarım aşırı yara oldu kan akıyor resmen ne kullansam iyi olur Lansinoh krem kullanıyorum ama oda pek etki etmedi 😢😢
Deletedmom623737 Gamze1744 canım mustelanın gögüs ucu kremini kullan bide istersen kullanan herkes cok memnun