Oznurkk Sedaaaa2 26 haftada gitmiştim doktorum döndüğünü söylemedi. 30+4 te gittim bebeğin başı aşağı dönmüş dedi. Tabi ki doğum değildir daha erken 🤭
Sedaaaa2 Elifgoktug1 ay ben 31 e gircem dun kontrol vardı doktor sezeryan olabılırsn donmez diyemem ama dedi artık alanları dar dedi 😳
Deletedmom623737 Sedaaaa2 bende 32 ye gireceğim doktorum öyle bir şey demedi ama oglum makat pozisyonda duruyor hiç nefes alamıyorum
Elifgoktug1 Sedaaaa2 cnm endişe etme ilk oglum da ta 35 te döndü benim secde pozisyonunda durun ara ara benim öyle dönmüştü ilk oğlum 35 sonu doktor daha dönmez demisti 35 haftada bir daha çağırdı gittim dönmüştü
Cotanakk Sedaaaa2 haydaa 28.Haftada gittiğimde dönmemişti bence hala dönmedi çünkü bir değişiklik hissetmiyorum şuan 30 olduk 32 de kontrolüm var umarım dönmüştür:(
Sedaaaa2 Deletedmom623737 ya bende sasırdım deyınce normalde 37 ye kadar zamanı var dıye bılıyordum ay nefesten ziyade vurunca cok kotu acıyor ya gogsumun altındanda kabarıyor iyi sızı verıyor
Sedaaaa2 teletabi benımkı hiç baş aşagı olmadı detaylıdada makat dı bazen yan denk geldi ama hiç daha baş aşagı yakalamadık
Oznurkk Sedaaaa2 dönmesine dönmüş ama doğuma kadar öyle kalır mı bilemiyorum. Sanırım ondan kaynaklı azıcık yürüsem tuvalete gidiyorum 🤭
esmer3 Gebelik başından beri baş gelişti ama ben sanki şu an makat olarak dönmüş gibi hissediyorum aksi olacak heralde çocuğum 🤦🏻♀️
Suzanne Haftadan beri baş aşağı 😢 o yüzden hareketler genelde karnımda değil kasıklarımda hissediyorum