Merhaba arkadaşlar 2 gündür baya post actim ama ne yapayım bilmiyorum ney nasi oluyo. Dün akşam covit olduğumu öğrendim. Doktoruma hemen mesaj attim ecopirin 150 mg kullanıyorum ben zaten bu yeterli mi sizce kovit döneminde dedim. Oksapar 4000 alsanız kullansanız da ilave olarak iyi olur dedi. Ama aklıma takıldı Hem ecopirin hemde oksapar kullanınca kan baya sulanmış olur.. ya ozaman kanama başlarsa baya sulandi diye 😐🤕