Kızlar benim 3 kez kalp durmasından kurtajlarim var bilen bilir belki burda 3 senedir uğraş veriyorum 3 kere de rahimden operasyon oldum 4.olucakken rahîm filminde şükür rahmim düzelmiş olarak cıktı iptal oldu çok mutlu oldum ve doktor rahim tekrar yapışma olmasın diye aşılama tedavisi yapalım dedi bu doktorum yeni doktorum yapışıklık olmasın die spiral takmıştı çıkardı diğerleri takmamıştı sürekli sorun yaşadım şimdi
eşimle bana vitamin
Glifor
Hormon hapı kullandrio
Bağışıklık baskiliyici serum eşimle bana
Haftaya da bi ilaç alıp gidecekmisim bana yapılacakmış sonra aşılamaya geçiliyor sanırım süreci yaşayanlar bana umut olabilir mi 😍
Istanbul bezmialem üniv. Doktorum Doc.Pinar özcan