sansli_anne Kızlar bugün kontrole gittim 24+1 iyice açılma olmuş maalesef ki doğum riski var dedi başka hastaneye sevk etti büyük ihtimalle yatış verilecek serklaj olursa eğer oda olacak nasıl bi süreç anlatır misiniz ilk gebeliğim ve korkuyorum açıkçası
nurunhayali sansli_anne korkma serklajdan bende oldum üç hafta evvel 23 haftalıkken. genel anestezi ile uyutulup rahim girişine dikiş atılıyor erken doğumu önlemek için. Bir gün hastanede yatıp çıkıyorsun ağır iş yapma merdiven inip çıkma yatıp dinlen hergün 😊 günüm yatmakla geçiyor bir tuvalete birde yemek yemeye kalkıyorum şuan 27. Haftadayız şükür 🤲🏻 Daha uzun haftalar dayanabiliriz inşallah😇 geçmiş olsun miniğin sağlıkla zamanında gelsin 😊
Funday35 sansli_anne Geçmiş olsun canım korkulucak birşey yok belden uyuşturuyorlar canım rahim ağzını vajinadan girerek dikiyorlar 20 30 dakikalık bir işlem 1 gün hastanede yatılıyor daha sonrasında ağrım olmadı benim ama benim haftam küçüktü ozamanlar serklaj sonrası mutlaka yatın bebek büyük çünkü dikişlere baskı yapmasın inşallah vaktinde sağlıkla alırsınız kucağınıza 🤲🏻
papatya56 14 haftalıkken oldum 19+4 haftalığım sürekli yatıyorum yemek yemeye tuvalete kalkıyorum ameliyat kısa süren bi işlem bir gun hastanede kaldım