denizmanzarasi Anladım canım; covid genel olarak grip gibi başlıyor. Tabii farklı belirtiler yaşayanlar da oluyor ama özellikle dün testi pozitif çıkmış biri olarak söylüyorum; benim ilk boğaz ağrısı, hapşırma ve burun akıntısı ile başladı. 2. gün tat ve koku kaybı oldu, baş ağrısı ve yorgunluk ile devam etti. Bugün itibariyle ben karantinaya alındım. 2 doz aşılı olduğum halde oldu 😑 Ama inşallah bir şeyin yoktur. Kendini çok kötü hissedersen test vermeye git, kötü hissetmezsen birkaç gün ağrı olan yerleri gözlemle. Umarım geçer, Allah şifa versin 🙏🏻