annesinin_beybisi ben oyun hiç sevmem ama çok oyunculu iki oyun ilgimi çekti
Birisi candy crush gbi gorunse de öyle değil .
İstersen bir gerçek kişiyle oynuyorsun istersen turnavalar var ama hep değişken bu turnuvalar haftada bir yeni bişey geliyo sekiz kişi oynuyosunuz mesela
Eleye eleye bir kişi kaliyorsun harika ben sevdim
Diğeri de kelime oyunu, mesela sana ri yazıyor ri olan bir kelime yaziyosun hemen örneğin HARİKA
Kelimen uzun olursa puanın çok oluyor pas geçebiliyor harf değişebiliyor sıradaki oyuncunun Suresini kisabiliyorsin oyunda ilerledikçe
Yine birileri yana yana sen birinci oluyorsun