Tansum bana da detaylı ultrasonda aynısınu söyledi perinatolog 22haftalıkken. Tansiyonumu takip etmemi söyledi. 26.haftada kendi doktorum damarlarımı kontrol etti, geçmişti çentik. Canınızı sıkmayın, inşallah geçer sizin de. Tek damarda pek sıkıntı olmuyor diyorlar genelde, inşallah da olmaz.