Rjn21 Gizemyakar ben genesiste Ezgi roza Gül e gidiyorum açıkçası önermiyorum çünkü çok mesafeli ve kendisine soru sormaya çekiniyorum, tersleyecek gibi.. muayene ücreti de indirimsiz 180 TL idi, yeni yılda ne kadar olur bilmiyorum 🤷🏼♀️
anneadayiii271 Gizemyakar dünya doğum da yasemin hocaya gidiyorum gayet ilgili çok hoş konuşkan tatlı bı kadın her kontrolde en az 5-6 dakika bebeği inceliyor ben memnunum yani muayene ücreti sigortalı 70 sigortasız 150 TL diye geçiriyor
Gizemyakar anneadayiii271 bende aynı hastane ama çelebi hocaya gidiyorum. Aslında bi sorun yaşamadım ama sanki ultrasyon makineleri iyi değil gibi geldi o yüzden değiştirmek istedim
hlyagl anneadayiii271 Doğum fiyatlarını biliyor musunuz sezeryan la normal doğumu 2018 yılında oğlunu kucağıma aldım 300 yada 400 verdim normal doğuma bu snee ne olmuş soramadım
anneadayiii271 Gizemyakar geçen cumartesi hasta olduğum için nöbetçi doktor celebiydi ona gitmek zorunda kaldım ama hiç memnun kalmadım uzanıp kalkmam bir dakikami aldı sadece bebeğin karnına kafasına bacaklarına ve kilosuna bakıp kaldırdı pek ilgilenmedi kalp atışını bile dinletmedi çıkarken ultrason fotoğrafı bile vermedi bende hastaydım hiç aklıma gelmedi sonradan aklıma geldi o gün iyiki yasemine gidiyorum dedim
Gizemyakar anneadayiii271 evet benim de bugün randevum vardı gittim normalde hep ultrasyonda görürdüm bebeğimi ama bugün hiç net göremedim. Hep parça parça bi kafasını bi ayaklarını gördüm çok farklıydı. Her ay fotoğraf verirdi bugün vermedi neden diye sorduğum da henüz küçük o yüzden dedi. Kalabalıktı çok uzatmak istemedim çıktım bende
anneadayiii271 Gizemyakar küçüklük ile alakası yok ki sonuçta küçükte olsa bizim için hatıra kalıyor onlar yasemin her hafta ben istemeden kendisi veriyor hatta bazen çok güzel durduğu pozisyonlar oluyor onları özellikle istiyorum sağolsun kirmiyor hiç bence sende yasemin hocaya git canim
Gizemyakar anneadayiii271 canım ben hastanenin sayfasına baktım ama yasemin hanımın ismi çıkmadı. Soyismi ne acaba