Arkadaşlar merhaba , 5 haftalık gebeyım . Dün akşam kahverengi akıntı seklınde kanama gördüm ama çok az. Doktora gıttık ve bana bebegın kesesının rahım ağzına yakın olduğunu ve düşük tehlıkemın olduğunu söyledi. Progestan kullanmamı söyledı . Bu durumu yaşayan var mı ? Zamanla yukarı çıkar mı ? Bebegıme bısey olacağından korkuyorum