Minnakelifim03 hiç korkmayın benim kardeşim doğuştan alerjik astımdı teşhisi geç konuldu annem çok çekti o yüzden ama ne yapması gerektiğini öğrendiğinden beri kardeşim rahatsızlanmıyor ve erken yaşta astım çıkarsa 8 yaşından sonra kalmıyor bi şey. Evde kesinlikle kokulu deterjan, parfüm, yumuşatıcı yani koku yapacak hiçbir şey kullanmayın. Çocuğu yün yatakta yatırıyorsanız elyafla değiştirin evde yün kalmasın. Hazır paketli gıdaları komple kesin tavuk bulyon, abur cubur vb her şeyi. Biraz böyle gözlemleyin şikayetleri devam ediyor mu eğer etmiyorsa bi alerji uzmanıyla görüşün loruyucu ilaçları var her gece çiğneme tableti kullanılıyor hiçbir şikayet kalmıyor