Ben de dün sonuçlarımı aldim lokasit 55 çıktı yani enfeksjiyon geciriyormusum. Sağlık ocagindaki doktorum hemen antibiyotik yazdi. Kendi doktoruma da yazdim gosterdim sinucu o da bir ilac yazdi. Menurol şase onu gece ictim. Enfeksiyon gebelikte dusuge neden okuyir ihmal etmeyin. Ilac yazilmadi mi size? Bir de lokasit ķac cikti sizin?