Kızlar ben 13. Haftadayım bana başta boş gebelik dediler ve 9. Haftada kanamam oldu şükür sorun yoktu.midemde bulanmıyodu.11. Haftadan sonra kahvaltıdan sonra resmen bidaha midem çalışmıyor. Kahvaltıda cok iyiyim ne zaman akşam oluyor midem bulanıyor başım cok ağrıyor. Hep içimde korku bebeğimin kalbi atıyomu acaba diye. Sizin bulantılar varmı geçtimi ne durumdasınız