Edddaaa Kaçıncı hafta da çatladınız, geç çatlayanlar ya da az çatlayanlar veeee umudumuz hiç çatlamayalar neler kullandı yazabilir mi?
Kibarbaby Edddaaa pahalı kremlerin kesinlikle işe yaramadığı düşünerek sadece saf zeytinyağ kullandım şükür daha çatlamadım bakalım 32+5
ElifKarata Edddaaa 28. Haftada başladı çatlamalarım ozaman arpa şehriye gibiydi şimdi yukarı doğru uzadı sıpgetti gibi 🤗🤗🤗🤗😘😅😅😍 krem kullandım ama kaderimde varmış çatlamak
zehracinar Edddaaa 37. Haftamdayım çatlağım olmadı hiç,herkes doğsun görürsün kesin çatlamıştır diyo ama bence şimdi yoksa sonradan da olmaz
Pitircigim Edddaaa 36+2 haftalığım henüz hiç çatlama olmadı çok şükür 🙏🏼 Gratis yada watsons’dan bio oil aldım ama onuda hergün sürmedim. Kişiye göre değişiyor bu sanırım. eğer cildin kuruysa veya çok kilo alırsan çatlıyor galiba
YeninesilAnne Kibarbaby canım ben 39. Haftada çatladım o zamana kadar da hiç bişey kullanmamıştım ama bir kereden göbeğimin altının pembeleştiğini gördüm şu bir haftadır bebe yağı kullanıyorum. Allah’a şükür çoğalmadı ama belli oluyo yanı
Sulemrahkuzey Kibarbaby canım bende de saf zeytinyağı var eşimin memleketinden geldi daha kullanmaya başlamadım 12 haftalığım ne zaman başladın ve nasıl kullandın
BarBeyzazer 25. Haftalıkken başladım 31 deyim devam çatlamaya zeytinyağı badem yağı e vitaminli vücut nemlendiricisi mustela çatlak önleyici hepsini kullanmama rağmen
begumge zehracinar her türlü moral bozacaklar yani. Hiç alakası yok bence çatladıysanız şimdi görünür asıl gergin olduğu için
ElifKarata SemihDamlaDalan geçmiş olsun canm suan kıpkırmızı bazı annelerin ki de kanıyormuş insallh öyle olmaz 🤗☺️
Edddaaa Pitircigim maşalalh darısı başıma ben 27 haftalığım henüz çatlamadım ama bakalım daha yolumuz var
Babytmr 38 haftadayım yeni çatlağım oldu bu hafta sağ kasığımda önce kaşınmıştı sonra çatlamış. Heryerimde yok 2 haftada daha olurmu bilmiyorum. Lierac kullandım ama hergün düzenli kullanmadım. Bence bünye meselesi. Çok aşırı su tüketmiyodum bol bol su içmeyi denicem bu haftadan itibaren🤗
Gulo8984 Pahalı kremleri almayın kızlar ben vazelin sürüyorum başından beri çatlamadım inşlhh çatlamam günde bikere sürseniz yetiyo
Kibarbaby Sulemrahkuzey karnım çıkmaya başladığında kullandım ve nerdeyse bindebir diye bilirim genellikle duştan çıktığımda kullandım zaten yağ olduğu için bol bol sürmene gerek yok az bi miktar bile nemlendirmeye yetiyo
BaharYentmrGlsn 37. haftada göbegimin altinda kücük kücük pembemsi noktalar olustu Catlak mi bilmiyorum freioil diye Bir yag kullaniyorum fazla kilo almama ragmen olusmadi henüz yagdan mi Genetik mi bilmiyorum
Betis Edddaaa ilk gebeligimde karnim catlamadi sadece popom biraz 😊 bunda da catlamadim 35 haftaligim ikisinde de aktardan krem kullaniyorim cok duzenli olmasa da 20 kilo aldim ilkte bunda daha 12 kilo yani demem o ki biraz bunyeyle alakali catlamak 😄
MbsN Ben inanmiyordum ama catlak genetik birsey annem bende hamileyken nerede catlak ciktiysa bendede oyle 🤷🏻♀️ 31 haftaligim gobek bolgem rahatsiz etmiyorda goguslerimde catlamayan bir yer kalmadi parmak kalinliginda ve moor😩