Birgul Gzm23 erkek çocuğum olunca düşündüğüm tek isim, ali babamın adı asaf ismini de çok beğeniyorum ☺️
Gzm23 sehrengiz_8 eşler öyle canım bir ara çınar dedim yok istemedi bunu dedim sevdi siz ne koyacaksınız şimdi
Gzm23 Birgul ali kayınvalidemin babasının ismi asafı da seviyorum aliyi anlamk yükleyerek koymak istemedim hatta Ali dedikten bir kaç gün sonra kayınvalidem babasını anlatır Ken Ali dedi öyle denk geldi yani o da mutlu olur bende Ben Ali ismini seviyorum
Eliza22gzm Gzm23 Çok güzel bir isim oğlum olsaydı Ali ismini kesin koyacaktım 🙏🏼 Ali Asaf çok güzelmiş adı ile yaşasın inşallah ❤️
Helinkeskin Gzm23 asaf ismi hiç beğenmiyorum ne kadar tuhaf isim tonlarca güzel ismin arasından neden asaf ali de çok eski isim asaftan daha iyi yine siz bilirsiniz tabi
hamisanne_63 Gzm23 Ali cok güzel de şimdi her 2-3 çocuktan birinin ismi Asaf🤷🏼♀️ Tek Ali cok güzel bence si bilirsiniz yine de
Gzm23 hamisanne_63 yaa biraz klasik biraz modern istedim o yüzden tek Ali koymuyorum eşime kalsa tek Asaf istiyor
Gzm23 Helinkeskin çevremde çok yok o isim aslında sadece arkadaşım oğlu var emir Asaf bana hoş geldi dedik yanına ne gider aliye karar verdik
Meskub Gzm23 çok güzel bir isim oğlumda bende Ali asaf koymuştum doğduktan sonra kayınpederim Mustafa olsun dedi eşimde babasını kırmamak için Mustafa koydu ama hep içimde kaldı
Gzm23 Meskub yaaa inşallah bir daha oğlun olursa koyarsın mustafa ismi de çok hoş Ben bayılıyorum babamın ismi diye koymuyorum sonuçta eşim de babasının ismini isteycek hiç gerek yok