Normal doğumu beklemeniz ne güzel. Ben almanyada yaşıyorum ve sezeryan ile doğumu seçme imkanı sunulmuyor burda, tabiki tıbben gerekli olmadığı sürece. Hatta sezeryandan çok normal doğum oranı daha yüksek olan hastaneler tercih ediliyor burda. Rabbim her türlü tüm hamişlere kolay sağlıklı ağrısız acısız doğum nasip etsin. Yavrularımızı hayırlısıyla alırız inşallah kucaklarımıza 💓
Bu arada benim ilk gebeliğim ve 33. Haftadayım ama zannedersem daha hiç kasılmam olmadı, yada oldu ama ben ne olduğunu anlamadım 😅