22+5 haftalığım şuan bebek hareketi nasıl olmalı. 20.haftadan beri tekmelerini hissediyorum 18.haftada pıt pıt şeklinde ara sıra hissediyordum. Ama dün çok azdı hareketleri bugün de hic tekme atmadı oynuyorum tık yok . Sizde durumlar nasıl gun icinde hic hissetmediğiniz oluyor mu ?