zeynnn5441 Canım çok geçmiş olsun, ben de dün test verdim. Bu sabah aradılar ama bana hastaneye götürelim falan diyen olmadı. Evde geçirmem gerekiyormuş. Zaten hastanede olsanız da olmasanız da bi ilaç uygulaması yapamayız çünkü gebesiniz dediler. Evde daha rahat dinlenirsiniz ağrınız çok olursa Parol kullanın dediler. 14 günlük karantina sürecim bugün itibariyle başladı yani 🤦🏻♀️ Allah şifa versin 🙏🏻💐