Bende yaptirmistim önceki gebeligimde hic Bi aci sorun cikmadi korkma, sadece his ediyorsun biraz ama aci 0 . Cokta kisa suruyor . Ultrasonla bakip yapiyorlar . Riskliyleniz yaptirin derim sonucta insanin hersey elinde degil ama Böyle imkani varsa cocugun sagliyla ilgili ögrenemye. Cok buyuk imkan .
Ha sonrasinda naparsiniz sonuc kötu cikarsa onuda dusunursunuz. Allah saglikli hayirli evlat nasip etsin hepimize 🥺 biliyorum stres yapma demek kolay Bende cok stres yapiyordum ama olacak bisey varsa oluyo keske elimizde olsa . Allah guc sabir versin sanada esinede ❤️Insallah evladin sagliklidir