Merhabalar, 18.hafta detaylı ultrasonda muayene olduğum perinatoloji uzmanı göbek kordonunda diastolik akım kaybı olduğunu ve bu şekilde devam etmesi bebeğin ölümüne kadar sebep olabilir dedi. Şuan bebeğimde herhangi bir gelişme geriliği yok yalnızca kalbimizde ritim problemi var. Böyle bir durum yaşayıp ilerleyen haftalarda toparlayan düzelen var mı bilgi verirseniz çok sevinirim