Minikbebek canım perşembe günü kontrolüm yapıldı bebeğin suyu azalmış ama yeterli dendi nst de sancılarım 100 Lere vuruyordu ama ben hissetmedim sadece gün içinde adet ağrılarım oluyordu bir iki dakikalık alttan muayene ettiler açılmam hiç YÖK ama doktor bebeğin kafasına dokunduğunu aşağıda olduğunu söyledi akşama lekelenmem oldu acile gittim devlete onlarda nst ye bağladılar yine sancım çıktı tekrar alttan muayene ettiler açılmam yine YÖK kanamayı alttan muayeneye bağladılar sancım çıkınca doktor yatışımı yapmak istedi sabaha kadar açılmana bakacaz dedi ben kabul etmedim açılma yoksa da baka baka açacaklar sonra eve geldim ertesi günü yine kanamam oldu akşama doğru da nişanım geldi ve Şuan düzenli sancı gelmesini bekliyorum ara ara sancım tutuyor kendim 16 kilo aldım çok zayıf hamile kalmıştım o yüzden kimse aldığıma inanmıyor bebek 2600 dü o yüZden hemen doğmasını istemiyorum