Gamzee1605 Kızlar 28. Haftadan sonra kontrolleriniz için doktorunuz ne kadar sıklıkla çağırdı sizi benim doktorum çağırmıyor ben sorunca ne zaman geleyim tekrar diye ayda bir yeterli diyor şuan 30+6 haftalığım sizce ne kadar sıklıkla gitmeliyim
cerenmina Gamzee1605 28. Haftamda gittiğimde 1 ay sonra çağırmıştı. Ama ben rahatsızlanınca 30+4 te gittim. Nst ye de o zaman başladım. Artık bir hafta nst bir hafta kontrol olarak devam ediyor 30. Haftadan sonra şu an 35+4üm
Busrabaksii Gamzee1605 Ben 15 günde bir gidiyorum ama özele gidiyorum 15 gün içinde tekrar gidince kontrol sayıyor gel bakalım bişey olmaz deyip çağırıyor ama günü kendim belirliyorum doktorun süre dolmadan gel para verme boşuna diyor
Gamzee1605 Deletedmom623737 bende etrafımdan duyuyorum 15 günde bir gidiyorlarmış acaba benim de öyle mi gitmem gerekli diye düşünmedim değil
Gamzee1605 Busrabaksii bende özele gidiyorum bide şey duymuştum son zamanlarda ultrasona girmek tehlikeli diyorlar o yüzden sık çağırmıyordur doktorun diyen var
Feyzaveannesi Gamzee1605 26 haftalıkken gittim en son bidaha ne zaman geleyim diye sordum. Bebeğin hareletlerini hissettiğin müddetçe gelmene gerek yok 1 ay sonra gel dedi olurda hisstemzden gel demişti. 28+2 haftalığım şu an 30 da tekrar gidecem. Ve özel hastahane zaten devlette değil
Busrabaksii Gamzee1605 Tam tersine 30dan sonra daha sık çağırıyor doktorlar sancı açılma su sızıntısı vs olur anne farketmez diye kontrol altında tutuyorlar
Dilankaraman Gamzee1605 30 a kadar 3 haftada bir gittin 30 dan sonra 2 haftada 1 36dan sonra her hafta dedi doktorum şuan 33+4 deyim