_hemdem_ sancı varmı benim 39+4 de gece nisanim geldi ama belim çok ağrıyordu o gece yatirmiyordu sonra lavaboda nisanimin geldiğini gördüm peçete koydum ara ara geliyordu ve sancimda siklasiyordu Nisan geldikten 1 saat sonra doğuran da varmis bir hafta sonrada muayene olmanda fayda var