Merhaba kızlar 39+1 im bitmek bilmeyen öksürüğüm var nefes darlığım var bir yandan korkuyorum doğum şekli nasıl olmalı diye konuşmak istiyorum bir yandan da gitmek istemiyorum telefonla mı doktora bağlansam diyorum 🥺doğuma az kaldı ve ben üşüterek solunum sıkıntısı çekiyorum akciğerlerden kaynaklı bu arada daha önce zatürre geçirmiştim ve iltihaplanma bir yandan önemli ama nstye girmek beni çok yoruyor 🥺duramıyorum orda sabit geriye doğru yatamam şu an.. öksürüğüm gelir ne yapacağım ne yapmalıyım