Elf67 Kızlar geçen hafta değerim 42.2 çıktı bir hafta sonra kan verdim 500 çıkmış doktor dış gebelik olabilir diyor başına gelen var mı
dilaraulusoy Elf67 tam bilemem ama 1500 leri geçmeden tanı koyulmuyor ne yazık ki siz iki güne bir beta takip yapın ben öyle yaptım kese görünmeyince artık evet dış gebelik demişti doktorum.
Der Elf67 tam kaç gün geçti iki test arasında düzenli 2 kat artmışmı hesapla 2günde bir canım stres yapma şimdi herkese direk dış gebelik olabilir takip etcez diolar
Adana01gg Elf67 canım stres yapma normal bence artışın 2 güne bir 2 katına göre hesaplarsan. Sen 2 gün sonra ver 1.000 İ geçmesi lazım dert etme ama bal pekmez ceviz ye süt iç muz ye
Omay0707 Elf67 iyide canım tam 2 kat artmışki neden öyle demiş başka doktora görün yada 2 gün sonra tekrar ver o artışa göre değerlendir şuan güzel artmış gözüküyor
Omay0707 Elf67 ondan olabilir canım ama yinede içimizin rahatlaması için tan 2 gün sonra kan ver 400 olan 800 leri geçmiş olmalı o zaman daha net olur 1 hafta olunca 2 kat hesaplaması biraz zor oluyot
Deletedmom_6 Elf67 dış gebelik geçirdim en fazla beta 266 küsürdü ve bu tam 1 ayda 266 yı gördü 2 güne bir kan verin anca öyle anlarsınız ben öyle yapmıştım ilk gittiğimde 90 dı sonra 70 e falan düştü düzenli bir artış yoksa dış gebeliktir hemen çaresine bakılması lazım
iremtskrnn0 Benimde betam 22 Aralıkta 2691 24 Aralıkta 6322 30 Aralıkta 9952 çıkmış çok fazla artış olmadığı için şuan bi korkmaya başladım. Normalde 7 haftalık olmam gerekirken dr 5 haftalık olabilirsin geç döllenme olabilir dedi