Cananyildiz merhaba. Bende sağda ve solda çikolata kistleri vardı, eşimde bir sorun yoktu. Ankara da Hulusi Bülent Zeyneloğlu na gittik, mükemmel bir doktor ve tüp bebekte bir numara 🥰 net bir fiyat veremiyorum çünkü doktorum öyle bi anda tüp bebek yapmıyor. Tedavi yaklaşık 9 ay sürdü. Kist aspire işlemi, histeroskopi, 2 defa yumurta toplama dondurma, 1 de transfer işlemi oldu. Vitaminler muayene parası derken 20 bin rahat harcamışızdır. Normalde bir tüp bebek denemesi 10 bindi ama ilaçlar hariç. Aşılama denemedik tüp bebekte ilk denemede ikiz gebelik oldu şükür 🥰