Bu çatlama isi tamamen genetik ve sans meselesi bence.Annem 3 çocuk doğurmuş maşallah sıfır çatlak,ben aşırı kilolu hamile jaldim(90 kg) yani düşünün ki nerdeyse 20 kg fazlam varken,şimdi 98 99 oldum 34.haftadayım.Bu yaşıma kadar gobekte çatlak nedir bilmezken(çünkü vücudun kendini tolare edebildiği bi nokta var oraya kadar her şey sahane) hamilelikte göbeğim çıkmaya başladığı günden beri ince ince kırmızılıklar oluştu.Şuan belimde bile gördüm yani ve cidden mutsuz oldum o inceler kalinlasmislar😂😔 ben söyleyeyim size toplam belki 50 60 80 tane bilmiyorum saymadım.Sizin daha başındaymış.Bence kremdi yağdi bunlara iyice ağırlık verip en aza indirmeye çalışın ama galiba tek çözüm lazerli bi işlem vardı o.dogumdan sonra tabiiii