Yavrucumm Bende oldum hem kol ağrısı hem ateş halsizlik yaptı bende kol agrisi 1 hafta falan sürer canim
TubaDMR4 pekk1 bende dün oldum aşımı kol ağrım var evet ama öyle abartılcak kadar diil benimki kaç gün sürcek acaba
Ezelin-annesi63 TubaDMR4 ben yeni hamileyim ilk hamileliğim vurduğunuz aşı hangi ayda vuruluyor gereklimi
TubaDMR4 Ezelin-annesi63 benimde ilk hamileliğim canım normalde 21. haftada yapılıyor ama benimki riskli gebelik olduğu için 28. haftayı bekledik sende bi sıkıntı yoksa sağlık ocağındaki ebeye kaydını yaptırdıysan aşı vaktinde seni arayıp çağırırlar
ryhsi pekk1 İlk dozunda pek ağrı yaşamadım ama ikinci dozunda 1 haftaya yakın ağrım oldu. Ara ara ağrıyan yere minik hareketlerle masaj yapıp rahatladım.
TubaDMR4 Ezelin-annesi63 en iyisi sen gidip gebeliğini bildir sağlık ocağına kaydını oluşturup seni bi ebeye bağlarlar onlar daha güzel bilgilendiriler canım 🥰