Sevdenurr96 Kizlar dün oksapar iğnemi vurunmayi unuttum İlk defa olduu sizce bişey olur mu 12+4 hamileyim
iki_melek_annesi Sevdenurr96 Ay bişey oldu sandım ne olacak bişey olmaz benimde arada unuttuğum oluyor bazen iğneyi eczane den bulamıyorum sakin ol vurmadığımız oluyor
Mucizem_211 Sevdenurr96 yok kuzum ne olacak bende tüp bebekle hamileyim geçen unuttum bende vurulmadım öyle gitti yani bişey olmaz stres yapma
iki_melek_annesi Sevdenurr96 Bişey olmaz korkma Allah ın izniyle aklına gelince hemen vursaydın iğneni, birde telefonuna alarm kur sen unutsan bile o unutmuyor☺️
Mucizem_211 Sevdenurr96 yok yok rahat ol hiç bişey olmaz rabbim izin vermediği sürece benimde tüp bebek bende 27+2 arada unutuyorum vallah napim 😁progestanı vermişse onu zamanında yap unutma yeter kan sulandırıcı saat fark etmiyor
Sevdenurr96 Mucizem_211 Progestani fitil olarak vermişti bu hafta kesti herşey yolunda dedi sadece kan sulandırıcı ignem var bide vitamin kullanıyorum canım :) rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasıp etsin
Mucizem_211 Sevdenurr96 benim fitil kesti 3 aylık ta tekrar başladı günde 1 tane 😊rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah hayırlı sağlıklı evlat nasıp etsin anne olmak isteyenlere herkese nasip etsin inşallah amin 🙏🏻