Gokyuzum1 RaYaRY ben 13de gittiğimde büyük bir hevesle 😂 göstermedi bizimki 16da gittiğim de göstermişti, tahminde bulunur ama net bişey söyleyemez bence
RaYaRY deletedmom87894 Hep ozele gidiyordum şimdi devlette çalışan bir doktor var özel bakicak ama para ile
RaYaRY deletedmom87894 en son randevum 16 aralıktı beklersen 16 haftalığı 3 Şubat da gitmek zorundayim çok süre gecer mi